Thursday, October 22, 2009

یک پست معرکه از خرمگس خاتون ... این را که خواندی... برو زیریش رو هم بخون... و الا آخر....

به این اش فکر کن ...

خیانت یعنی گهگاهی یادت برود این آتش را چه کسی اول در دل ات روشن کرده بوده....
جاهای دور دوری اتفاق نمی افتد. باید جمع و جور و نزدیک باشد اتفاقن. گزگز آتش هنوز با تو است. در فضایی که تو هستی او هست و یکی دو دوست دیگر... دوست دیگر یک نامکشوف آنی می شود در میانه ی همین بخارات و گرما. بس که عشق زیاد است انگار برکت اش را خرج یک کس دیگر می کنی. کسی که خیلی دور هم نیست. اصلن نمی خواهی که دور باشد و ندانند. اول به پنهان و پیداش فکر هم نمی کنی. پرت به چارخیابان دیگر نمی روی. بیا با من مهربان باش ببین من به اعتماد عشق تو با داغی همین که تو به من دادی بلدم این کار را هم بکنم؛جلوی دماغ تو. با دوستمان. دروغ نیست. خرده مهربانی ئی است که مستقل از تو هیچی نیست. کمی بال بال زده ام. لوس شده ام آن هم به سبب تو. گناه من به اندازه ای است که فقط که فقط یادم می رود گاهی؛ که تو بودی که این آتش را ....اصلن عشق که می آید خیانت ، شکل لایه های یخی هم جوار؛ تلنگروار می آید پهلو به پهلو و لغزان.. ..عشق نباشد که تو سر جای ات نشسته ای اصلن.... حالا تو می گویی مقاومت ؛ تعهد ؛ من می گویم اگر دنبال روال و طبیعتِ این افروخته گی بروی چه؟ بزرگوار!من فقط سرخود- پیش خود برای ات مسابقه ترتیب داده ام... دل ام می خواهد دوباره به دست ات بیاورم... خیلی وقت بود اول نشده بودی... دل ام برنده می خواهد ت... می خواهم تو شاه شوی....می خواهم طلبکارت کنم اصلن... خیلی وقت بود طلبکار نشده بودی....به این اش هیچ فکر نکردی؛ بزرگوار....

4 Comments:

At 4:13 PM, November 08, 2009 , Anonymous gaaf said...

cheghadr inja hame chi aasheghane as.. hala maloom shod ke dige chera be ma hich sahmi az eshgh nemirese, vaghti hamash kharje inja shode...

 
At 5:47 AM, November 14, 2009 , Anonymous بزرگ said...

ياد باد آن روزگاران ياد باد ...

 
At 4:43 AM, November 17, 2009 , Blogger bozorg said...

ايميل كجا بايد بزنيم ؟
بعدشم ما تويتر باز نيستيم .. گودرا كجايي ؟

 
At 8:25 AM, December 16, 2009 , Anonymous می نیمالیده said...

هوم اینجا هم بگمونم خیلی عوض شده...

 

Post a Comment

<< Home