Monday, November 04, 2002

با عرض پوزش از كساني كه به اين وبلاگ سري مي زنند . امروز هزارتا نوشته دارم . وقت هم دارم . دهاتي هم هستم . فله اي مي گذارم . فله اي نخوانيد .
-----------------
زن طالع بين درگوشم نجوا كرد :
مرواريد براي تو آمد دارد . برگردنت بياويز .
از ديگران اين راز را پنهان كن تا بختت را ازدست ندهي
يادم نمي آيد با كه از مرواريد سخن گفتم .
زن طالع بين درگوشم نجواكرد:
دوستي برايت آمد دارد . دست دردستش بگذار
از ديگران پنهانش كن تا ازدستش ندهي
يادم نمي آيد با كه از او سخن گفتم .
زن طالع بين درگوشم نجوا كرد :
رازي داري . برايت آمد دارد .
نگهش دار . عزيزاست .
ازديگران پنهانش كن تا غرورت بماند.
يادم نمي آيد با كه ازاو سخن گفتم.
زن طالع بين درگوشم نجواكرد:
نامي مقدس برايت آمد دارد .
نام رادردل داشته باش .
باكسي از آن نام سخن نگو تا ياري اش را ازدست ندهي .
يادم نمي آيد باكه از او سخن گفتم.
اما زن طالع بين در طالع من يك چيز را نديد .

آينده را.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home