Sunday, August 25, 2002

چقدر ديروز براش از انتخاب و ... حرف زدم. خودم فكر مي كنم كه اينهمه نسخه كه برايش مي پيچم فايده داره يا نه. درست مثل علم پزشكي مي مونه. درست مثل عزيز من كه در بيمارستانه و دكتر ها همه چيز را هم مي دونند و هم نمي دونند. مي گن به تجربه اين ترميم مي شه اين خودش خوب مي شه اون دست خداست و ... و من هم براش همين طوري گفتم كه به تجربه ازدواج اينه. انتخاب اينه و خودش اين طوري مي شه و ...
ولي من يه چيز ديگه هم گفتم . اينكه ازدواج مثل دونه اي است كه ما مي كاريم. اگر اين دونه را درست انتخاب كرده باشيم، يعني سالم باشه ، نژادش خوب باشه و ... تازه مهمه كه خاك و محيط دور و برش چه طور باشه. آفتاب مي گيره . خاكش حاصل خيزه . كود داره، املاح داره . بعد از همه اين ها تازه اصل مطلب. يادت مي مونه به موقع بهش آب بدي ؟
من خودم دونه را بالاخره : صداقت
خاك: خانواده و اطرافيان ( حتما آت آشغالها را زود الك كنيد )
محيط : محيط
آب دادن هر روز: هر روز بايد يادت باشه كه دونه اي كاشتي كه در مقابلش مسوولي.

-

نمي دونم الان چه حالي داره بايد شتاب زده انتخاب كنه. تازه وقتي كه وقت داري هم آخرش مجبوري شتاب زده تصميم بگيري . مي گي كه خيلي فكر كردي ولي همش خيال بافي و تسليمه . و بالاخره ناگهان تصميم مي گيري و عاقبت پاش واميستي.
ازدواج تجربه خوبيه اگه مسوولانه به اين تجربه نگاه كنيم.
خيلي قصه ها دارم كه بگم.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home