Thursday, November 20, 2003

- تو رو خدا ببین دختره چه جوری قلاب پسره شده !
- چطور؟
- گیر داده دیگه .
- خوب دوستش داره .
- برو بابا. اینقدر آدم خودش رو کوچیک نمی کنه
- ممممممممم
- صبح ببین پای تلفن چی گفته به پسره
- تو استراق سمع می کنی ؟
- نه ، من تو مخابراتم . کارم اینه . این تیکه اش رو گوش کن :

.
..
...
- خوب کاری نداری ؟
- نه !
- پس تا فردا
- چیزی گفتی ؟
- گفتم تا فردا
- آهان ،من چیز دیگه ای شنیدم
- چی ؟
- فکر کردم می گی دوستت دارم.
- ممممممممم
- خوب نمی خواد . اشکال از مخابراته
- مممممممم
- تو رو دربایستی نمون
- ممممممممممم
- کاری نداری ؟
- نه
- حالا چی می شد می گفتی دوستم داری
- اومدم بگم ...... گفتی رودربایستی و ... فکر کردم دیگه گفتن نداره
- دوستت دارم ها ، همیشه گفتن داره
- موافق نیستم
- من هستم . حداقلش اینه که لبات خوشگل می شه .
- مممممممم
- کاری نداری ؟
- نه
- پس تا فردا !
- خداحافظ



0 Comments:

Post a Comment

<< Home