Wednesday, August 23, 2006

خودمونی !!

۱- یکی از بهترین چهار روز دنیا باز هم رقم خورد.
۲- معلومه که جای تو خالی بود. باز هم نقشه کشیدیم و نقشه کشیدیم.
۳- این هم آلبوم هفته: Elysium for the Brave
من که می گم این خیلی قشنگه ، همه آلبوم خوبه . صداش خوبه ، آهنگ چهارمش abode هم که خوب کلی نوستالژیکه . خانم اعظم علی هم می گن که :
«من این آهنگ را که اولین بار توسط خانم هایده اجرا شد را برای خوندن انتخاب کردم ، نه برای اینکه حس کردم که می تونم بهتر حق آهنگ رو ادا کنم. اجرا کردم چون هایده برای من سمبل سالهای طلایی کشور زیبای منه. در صدای اون شادی و غم و امید یک نسل ایرانی شنیده می شه . برای همین من این آهنگ را به دوستای هموطنم و مادرم تقدیم می کنم که عاشق هایده بود و آهنگهای اون را وقتی من بچه بودم برام می گذاشت.»
من که از سالهای طلایی چیزی یادم نمی یاد اما باحاله دیگه. در ضمن به همه اونهایی که مقاومت دارن و فرصت حال بردن رو از خودشون می گیرن پیشنهاد می کنم که به حرف هستی گوش بدن و دوبار گوش کنن!!!!
خوب من گفتم که قشنگه دیگه. اعظم علی هم انصافا صدای محشری داره و این اولین آهنگیه که توی این مایه من ازش می شنوم. اولین بار با آلبوم « نیاز » باهاش آشنا شدم و نیاز هم بیشتر به خاطر رامین ترکیان دوست داشتم و تمام عشقی که به Axiom of choice داشتم. اما بعد نیاز به دلم نشست و کنسرتش رو هم رفتم و برو بچ گروه رو هم دیدم و ... القصه، بعدا دو تا سی دی دیگه خود اعظم علی رو خریدم و حالا دارم حالش رو می برم.
برای اولین آدمی که سه روز و سه شب همه عشق و مهربانی باشه . تمام سی دی های اعظم علی از VAS تا این آخری Elysium for the Brave و سه تا آلبوم Axiom of Choice رو می خرم.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home