Friday, October 31, 2003

توضیح دادم خدمتتون سرکار خانم .
یا سیاه . یا سفید . یا خاکستری .از این سه حالت که خارج نیست .
من خاکستری رو انتخاب کردم .
سیاه که خیلی بد بود. یه بار اون گفت سیاه . منم گفتم باشه . خودش اومد گفت سیاه نه .
نمی فهمم وقتی می گن سیاه نه . یعنی سفید ؟
خوب من هم مطمئن بودم که معنی این که مثلا دلم برات تنگ شده . این نیست که می خوام تا آخر عمرم با تو باشم و از عشق تو می میرم و بدون تو لحظاتم نمی گذره و .......
ولی خوب آدم خر می شه دیگه .
خوب چون خیلی مواظب بودم فهمیدم که نباید تب کنم و ........ ولی سخته . هی یکی بهت بگه قربونت برم و دوست دارم و خوشگل منی و ....ولی تو بخوای همه اینها رو سفید نبینی . چون سیاه نبودن که دلیل بر سفید بودن نمی شه !
اگه یه ذره عقل داشته باشی . عین خود من . می گی نه سیاه نه سفید. اصلا خاکستری .
هر کی سی خودش . این احساسات قلمبه هم این وسط گاهی عمل کنه و خیلی خوبه .
بعد هرچی فیلم می بینی و هر چی موزیک گوش می دی و هر چی مهمونی می ری و هرچی ... هی یاد طرف نمی افتی . چون اگه یادش بیفتی باید بهش زنگ بزنی . باید ببینیش . باید ببوسیش . باید .....
نمی شه که . پس وقتی در عمل خاکستری می شین . ذهنتم خاکستری کن.
جدی می گم . اگه ذهنت خاکستری نشه دهنت صافه . چون باید فهم کنی . نه می تونی خودت رو زیادی لوس کنی . نه قهر کنی . نه ناله کنی . نه زیادی عاشق بازی دربیاری . هر کدوم که یه ذره کم و زیاد می شه . انگاراین خاکستری رو سیاه یا سفیدش رو کم وزیاد می کنی . یه طیفه ..
آخ گفتم طیف ... دقیقا همینه . مشکل انتخاب خاکستری بودن و خاکستری کردن و خاکستری موندن اینه .
سیاه : سیاهه
سفید : سفیده
اما این خوارکسه خاکستری : طیف داره . هزار طیف . این وسط کلی جای کس کلک بازی داره .
می شه دو در کرد و مطمئن بود که طرف تخم نمی کنه حرف بزنه . چون سفید که نیست روابط . خاکستریه
می شه هروقت حال کرد . زنگ زد . هر وقت حال نکرد زنگ نزد. چون سفید که نیست روابط . خاکستریه
می شه با طرف مهمونی نرفت . از دیگران قایمش کرد . پاش وانستاد . کنارش با چند نفر دیگه هم تیک زد.
چون سفید که نیست روابط . خاکستریه.
نمی شه دعوا کرد و طرف رو شست و گذاشت کنار . چون سیاه که نیست روابط . خاکستریه .
نمی شه وقتی طرف هیچ خطایی ظاهرا نمی کنه ولی بهت توهین می شه . کاری بکنی . چون روابط رو خودت خاکستری انتخاب کردی . حالا خیلی غیر منطقی از آب در میای اگه یکهو بگی :
خاک تو سرت کنن که لیاقت رابطه سفید نداری .
تو اصلا فهم رابطه سفید نداری .
برو بابا دیگه باهات سفید نیستم . تو که با من اینطوری می کنی .
دیگه برو . از این به بعد سیاه
دلم خواست این کار رو بکنم . به تو چه سیاه بدبخت !
و.........
خلاصه این خاکستری که از رنگهای روابط روشنفکرانه ومتجددانه است . و حتی در این رابطه خاکستری می شه تو رختخواب هم با هم رفت ولی هیچ ادعای رابطه سفید بودن نداشت . بعدش هم اصلا نمی شه تو گوش طرف زد که احمق ، سوء استفاده چی . کثافت ............ و رفت سیاه شد .
این روابط خاکستری بیشتر مبنا شون نیازهای پنهان و آشکاری است که هیچ یک از طرفین مطمئن نیستن که دیگری از پس برآورده کردن آنها بر می یاد یا نه . یه جور حفظ رابطه برای وقت مباداست انگار.
مگر یه مورد خوب پیدا شه که بشه به خاطرش . این خاکستری ها رو راحت حل وفصل کرد. کاری نداره که این خاکستری اینقدر طیف داره . بیا و ببین .
فورا اسمش می شه دوست معمولی . یه رختخواب رو حذف می کنی . انگار نه انگار .
آره سرکار خانم .
شما که دیشب بهتون اصلا خوش نگذشت . چون طرف خیلی دیگه خاکستری شده بود. باید بری یه سری طرف رو قهوه ای کنی . این قهوه ای هم رنگه . نمی شه که ........... استغفرالله . دهن منو باز نکنین .
بله . می گفتم .
یا تخم داشته باشه آدم . تنهایی رو به جون بخره . و با آدمها سیاه باشه . تا یه رابطه سفید درست و درمون رو بتونه بسازه .
یا اگه دلش نمی خواد ویا خیلی از تنهایی می ترسه و یا خیلی خوش اشتهاست . روابط خاکستری جواب می دن ولی باید مواظب باشین که روابط خاکستری با آدمهایی که واقعا دوستشان دارین خیلی موفق نیست .
بالاخره منفجر می شین . مگه می شه . له له بزنی که یکی رو ببینی . بعد که دیدیش . خاکستری خاکستری .
بگین سلام . بگین خداحافظ و اصلا .............. با این مدلش ترجیحا همون سیاه سفید باشین بهتره .
این روابط خاکستری ریشه شون بر می گرده به خوار کسه ی . که در اثر مرور استعمال شده خاکستری .
اگه واردش می شین . باید بلدش باشین !!
بعله سرکار خانم . می گفتم خدمتتون . شما فعلا این جناب که دیشب ...........

0 Comments:

Post a Comment

<< Home