Monday, September 15, 2003

دودره بازي يعني چي ؟‌دودره کردن باهاش فرقي داره ؟

قسمت يکم .

اينکه يک آدمي رو يک جايي مي بيني . مکالمه که احتمالا جريان ناقصي دارد .
باز مي بيني اش ! مکالمه به صحبت و صحبت گل مي کند و مي شود گپ . گپ که صميمانه شود از دري و يا شايد از دو در صحبت مي شود . دري که به روي تو باز مي شود و دري که به روي او باز مي شود. کش پيدا مي کند . تلفن هاي با دليل به تلفنهاي با دليل هاي ساختگي و کم کم به تلفنهاي بي دليل تبديل مي شود. و بسته به ظرفيت طرفين در طراحي موقعيت به ديدارهاي تاتري - کنسرتي - شامي - ناهاري - کوهي - کاري - غير کاري - مهماني و... تبديل مي شود . فقط طرفين دوست معمولي خوبي هستند. کاري به جنسيت ندارم ولي درمواردي که طرفين از دو جنس مخالف باشند به بحث ما نزديک تر است .
اگر همان موقع کسي پيدا شود و مچ شما را بگيرد . حتما نفر دوم است . چون خودتان لااقل ده باري از خودتان پرسيده ايد که « چرا؟!»
معاشرتتان گل مي اندازد . جا مي افتد .
طبق آماري که موجود است يکي بالاخره اولين سوتي را مي دهد . سوتي هم هزار جوراست . مثلا اين که يکي خارج از ساعات عرف زنگي بزند يا يکي غيرتي نشان دهد يا ........ اينجا هر کي بزنه از رابطه بيرون . ۷۸ درصد سوتي ها ظاهرا يک هيجان آني بوده که به بوسيدن طرف مقابل ختم شده است !
بازم به هر دليل .
اينکه حس برش دارد که طرف مقابل دارد تند مي رود يا اينکه با يکي به شکل تازه اي وارد رابطه شده که با اين رابطه در تضاد کوتاه يا بلند مدت خواهد بود يا اهل تاهل سريع و سير باشد و ببيند طرف قاطي باقالي ها سير مي کند يا حتي نگاه مادر يا اقوام و دوستان طرف مقابل !

بالاخره دليل لازم کشف و ثبت شده و اکثرا بدون در جريان قرار دادن طرف مقابل يکي از رابطه کم کم يا ناگهاني بيرون مي رود .
* اکثرا افراد در اين جاي رابطه با دوستان خود در باب شخصيت طرف مقابل صحبت مي کنند به وفور . و اين حربه کمک خوبي است به گير کردن در رودربايستي . و بستن درهاي پشت سر (‌اين تيکه خيلي بد بود !)
اينجا اوني که مونده مي تواند فکر کند يا باور کند يا حتي زاري کند که
طرف مقابل دودره بازي در آورده و دودره کرده يکي را مبسوط !

(اصلا قصد ندارم هي همه چيز دنباله دار شود..... اما اين دودره هم ادامه دارد. ازترس اينکه طولاني شود و خوانده نشود ......... بقيه اش فعلا دودره شده است ........حرف بسيار است )

0 Comments:

Post a Comment

<< Home