Wednesday, December 04, 2002

به خدا مي شه دو نفر و حتي ده نفر رو در آن واحد دوست داشت . اگر وقتش را داشته باشي .
به خدا نمي شه دو نفر و حتي يك نفر رو درآن واحد دوست داشت. اگر خودت را دوست داشته باشي .
خلاصه اين كه عزيزم ! به خدا نمي شه وقت نداشته باشي . كارداشته باشي . تنها باشي . يه عالمه دوست و رفيق داشته باشي . سركار بري . يه عالمه معاشرت هم داشته باشي .
به يه نفر بگي دوستت دارم . بعد به يكي ديگه هم بگي دوستت دارم . بايكي قراربگذاري بعد بايكي ديگه تلفني حرف بزني . اضافه كاري كني وبعد يه پروژه ديگه هم شروع كني .
تو ايران هم زندگي كني . مامان و بابا و خواهرو برادرو عمه و خاله و ......داشته باشي . رئيس نفهم هم داشته باشي . بخشي ازروابطت عيان وبخشي مخفي باشه . ظاهر مشروع و روابط نا مشروع داشته باشي و..................
بعد انتظار داشته باشي من نظرم رو براي خودم نگه دارم .
( ازكليه دوستاني كه سرو ته جريان دستشان نيامد پوزش مي طلبم . اين يه ورد قديميه كه من گاهي بلند بلند زمزمه مي كنم !!!!!!!!!!!!!!!)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home