Thursday, December 18, 2003

نمی فهمی ؟ واقعا نمی فهمی ؟ جان خودت نمی فهمی ؟ نمی خوای بفهمی ؟ نفهمی ؟ چرا من فکر می کنم که می فهمی ؟ چرا اینقدر از نظر من می فهمی ؟ چرا اینقدر توقع دارم که بفهمی ؟
من که نمی فهمم .

-------

آهایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
آقا غوله . بی شاخ و دم . همه بهت خندیدن . تو که از در رفتی بیرون همه زدن زیر خنده ......
آخه تو غولی ؟ فقط هیکل گنده کردی . فکر نکردی یه غول خیلی پوکه اگه از ترس زنش بره سفارت انگلیس ؟!!! خواستی ادای اون دماغ گنده پشمالو هه رو دربیاری که فکر می کرد جیمز بانده ؟!!

--------

بهترین پیتزا رو نه . اما کشدارترین پنیر پیتزای موجود روی پیتزاهای پیتزا آفتابه . بخورین ببینین من دارم چه جوری این روزا کش میام .

--------

آدم که کوتوله شد . بی نهایتش هم نهایت می شه .

--------

یه مدل کش بلند ساختم . یه عده رو می بندم بهش . می رم اون دور دورا می ایستم . هی نوسان می کنن . دور می شن . نزدیک می شن . اما یه طناب دارم . که بهش یکی رو بیشتر نبستم. به فاصله های نزدیک هم گره داره . یک سرش دست من . یک سرش دست اون . من می رم اون دور دورا می ایستم . طرف خودم رو سفت می گیرم . اون یکی یکی این گره ها رو رد می کنه و می یاد پیش من . آخه اون مثل بقیه نیست . نوسانی نیست . مطمئنم که می یاد.

--------

یه دوست دارم که دوست مخفیه . دوست پنهانه . درموردش هیچی نمی گم . فقط یه پیغام دارم براش . اون چهاره شده : دو .

--------

یه اعتراف ساده دارم. من دلم برای چشمهای یه سنگ رودخونه تنگ می شه .

--------

یه بغض بلند . نمی ترکه .

---------

اوهوی .... من تهدید مهدید سرم نمی شه . می خوایم آشتی کنیم .

----------

تمام مدت که زل زده بودم به پلیورت شاکی شدی که چرا تو چشمات زل نزدم . آخه داشتم فکر می کردم اگه سرم رو بذارم روی اون نوشته کوچولوهه . درست گوشم روی قلبته !

---------

امروز یه قصه نوشتم . فقط کامل نشده .

---------

کاش وقتی ذهنمون پراز حرفه برای زدن . سکوت رو تمرین کنیم .

----------

عجب دکمه ای پیدا کردم . یکهو دیدم دو تا دونه دکمه برق می زنه . زل زدم بهشون . یکهو دیدم دستم رو هواست . می خواست بی هوا بزنه به موهاش . تا دستم رو نگاه کردم . دکمه ها افتادن جلوی پام !

---------

من گه بخورم اگه دیگه غصه بخورم . چاق شدم بابا ....

--------

بحث عاشقی توی یه ماشین داغ کرده و یه موزیک باد کرده و سه تا آدم قاط زده ......یه خاطره است .

---------

امروز دختر خوشگله داشت می گفت که بچه دار شدن مادر خیانته به بچه . می خواستم بهش بگم قربون مادرت برم و خیانتش .

----------

قانون اول دست فرمون رله : کمک راننده نباید زل بزنه به جلو ، حداقل باید یه ذره بچرخه طرف راننده.

----------

عکس فوری دریک ساعت یعنی یک ساعت کار می بره که بگیرنش و ظاهرش کنن و چاپش کنن. ولی سه ساعت تو نوبت می شینی تا عکست رو بگیرن . دعوات می شه . بعد یک ساعت و نیم بعد برگردی . عکست آماده باشه . ولی این وسط حتما یکی باهات قهر کرده.

---------

این شعره افتاده تو کله ام و بیرون برو هم نیست :
دور جهون می گردم . شلون شلون می گردم . برای مرغ و خروسام . پی چوپون می گردم .......

---------

ملالی نیست جز درد غربت .

---------

امروز از پله های هواپیما بالا رفتم .

---------
پشت سر مسافر گریه نمی کنن بابا. یکهو چشمت می افته به یه آقای خوشتیپ ، تا بیای لب و لوچتو جمع کنی و سیاهیای زیر چشمت رو پاک کنی . مسافره رفته !!

--------------

می خوام یه عالمه آدم رو بذارم سر کار..... به همه گفتم دارم می رم خارج .

-------------

هیچ کی دلش برای من نمی سوزه ، خدا رو شکر ! جز آقاهه .

---------

Non- Smoking

-----------

اینقدر بوی مامان می دی .

----------

دیگه تو گوش من استفراغ نکنی ها .

----------

چرا نمی تونم به جای اینهمه زر زر یه متن بلند بنویسم که بگه من چیم شده ؟

----------

تو که دلت قد گنجشکه . نمی تونه طاقت بیاره . حتی نیم ساعت . زودی باید براش توضیح بدی که چی به چیه . فکر نمی کنی شاید یکی دلش قد یه فنچ باشه !

0 Comments:

Post a Comment

<< Home